Website logo
۱۴۰۲/۰۳/۰۴- ۲۱:۲۴ - مشاهده: ۱۳۳۷

تجدید میثاق روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی

در صبح پنجمین روز گردهمایی سراسری روسای نمایندگهای کشورمان در خارج از کشور، وزیر امور خارجه ، معاونین و مدیران وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

در صبح پنجمین روز گردهمایی سراسری روسای نمایندگهای کشورمان در  خارج از کشور، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ، معاونین و مدیران وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

 

امروز همچنین به موازات برنامه های حضور روسای نمایندگیها در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نشستی با حضور همسران روسای نمایندگی های کشورمان، بانوان مدیر و همسران مدیران ارشد وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد. در این مراسم که با حضور همسر دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه برگزار شد، مسائل و موضوعات مختلف مرتبط با بانوان شاغل در وزارت امور خارجه و همسران دیپلماتها در خارج از کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما