Website logo
۱۴۰۵/۰۴/۰۴- ۲۱:۳۰ - مشاهده: ۵۹

پیام سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه ایکس در خصوص گفتگوی تلفنی با همتای عمانی

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در شبکه ایکس در خصوص گفتگوی تلفنی با همتای عمانی نوشت:

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در شبکه ایکس در خصوص گفتگوی تلفنی با همتای عمانی نوشت:

پس از بیانیه مشترک اخیر در مسقط، امروز گفت‌وگویی سازنده با جناب بدر البوسعیدی داشتم.

ما بار دیگر تأکید کردیم که ایران و عمان گفت‌وگوهایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام خواهند داد. ما برای پیشبرد این روند مصمم هستیم و این کار را با هماهنگی و در تبادل نظر با همسایگان خود به انجام خواهیم رساند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما