Website logo
۱۴۰۳/۰۳/۲۵- ۱۲:۰۶ - مشاهده: ۳۰۱

تماس تلفنی سرپرست وزارت امور خارجه با نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی

در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفتگو کرد.

در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفتگو کرد. علی باقری با تاکید بر فریضه معنوی حج و درپیش بودن ایام تشریق ابراز امیدواری کرد که  حجاج ایرانی از این زمان و مکان مقدس بهره معنوی برده و با حجی مقبول به میهن اسلامی‌بازگردند. باقری گفت وزارت امور خارجه  برای تسهیل حج هموطنان ایرانی  تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان کفتگوی مستمری دارد.

سید عبدالفتاح نواب در این گفتگو نسبت به وضعیت حجاج ایرانی و انجام پیش بینی‌های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه و‌مدینه منوره توضیحاتی را ارایه داد.

علی باقری در این گفتگو از زحمات و تلاش های کلیه نهادهای ایرانی برای تسهیل امور حجاج به ویژه بعثه حجاج ایران و همچنین مسئولان ذی ربط عربستان تشکر نمود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما